העדה החרדית הספרדית מצטרפת למאבק בחוק הגיוס: גזירת שמד"

    ארי וידר 3 Comment on העדה החרדית הספרדית מצטרפת למאבק בחוק הגיוס: גזירת שמד"
    22:49
    12.05.24
    יענקל'ה פרידמן 1 Comment on יענק'לה במונולוג מצמרר: "הפעם האחרונה שראיתי את אחותי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההתנגדות לחוק הגיוס החדש לא מנת חלקם של אנשי הפלג הירושלמי בלבד. גם העדה החרדית הספרדית יוצאת חוצץ נגד החוק הגיוס ומפרסמים קול קורא תחת הכותרת "גזירת שמד".

    בקול קורא נכתב בין היתר על "גזירות שמד על התורה הקדושה אשר ברצונם עקרו שור ורוצים לגזור על גיוס בני הישיבות הקדושות ומשמר אזרחי שירות לאומי ושומרים וכהנה בכל מיני דרכי פיתוי  אשר רבותינו הקדושים מסרו נפשם וגזרו ביהרג ואל יעבור על דבר זה שגורם הרס הישיבות הקדושות ואחריתה מי ישורנה ואין פוצה פה ומצפצף כי תורתנו היא נצחית ואינה ניתנת לפשרות בשום אופן וזמן".

    על הקול קורא חתמו הרבנים הרב אהרן ע. רחמים אב"ד העדה החרדית הספרדית, הרב עובדיה יונה והרב רפאל רוזליו.

    העדה החרדית הספרדית הינו גוף עתיק יומין שמהווה למעשה ה"סאטמר" של בני עדות המזרח. רבניה מתנגדים למגע עם שלטונות הציונות והם קוראים תיגר על תנועת ש"ס. "מי שהתחבר לשלטון – רואים את התוצאות" אומר לאתר 'קול חי' אברהם בצלאל מאנשי העדה החרדית הספרדית "אי אפשר לקבל מהשלטון שלמונים ולהמשיך לשמור על המורשת".

    לדבריו "אנחנו מקבלים כל העת פניות מכל רחבי הארץ מאנשים שמבקשים לשמוע על עמדתנו. אנו אמנם נמצאים בדור לא פשוט, אבל בכל זאת יש מי שרוצה לשמור על המקורות שלו גם בדור השפל".

    IMG-20151207-WA0030



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אהבתי שאף אחד לא מגיב באמת לא שוה תגובה
      אגב מישהו מכיר את הרבנים האלו?!?!

    2. 2

      יפה עשה קול חי שהסביר לגולשיו מי הוא הגוף הקיקיוני הזה, שנותן "חיזוק עצום" לפלגנים… "העדה החרדית הספרדית הינו גוף עתיק יומין שמהווה למעשה ה"סאטמר" של בני עדות המזרח. רבניה מתנגדים למגע עם שלטונות הציונות והם קוראים תיגר על תנועת ש"ס"
      אך אולי להסביר גם מי הם הרבנים רפאל רוזליו, אהרון רחמים ועובדיה יונה?

      1. בושה וחרפה שאתה מזלל ככה למה מי אתה ? שאלת את טיפת כבוד לאנשים צדיקים … גם אם אתה לא מכיר יש צורת כבוד לדבר….לכבד אנשים… גועל נפש